Blog
  • Main page
02
03
2018

10 combinatii sanatoase pentru micul dejun

Iata 10 combinatii delicioase si sanatoase pentru micul dejun, pe care le va manca cu placere intreaga familie:

  • Un ou fiert cu 2 felii de paine prajita+ 1 pahar de suc proaspat de fructe si legume (portocale, grapefruit, mere si morcovi)
  • O rosie si cateva ciuperci facute pe gratar + 2 felii de branza + 2 felii de paine + 1 fruct
  • 1 iaurt simplu + 1 felie de paine toast sau 1 felie de chec facut in casa + 1 banana
  • 1 castron de orez cu lapte/ fidea cu lapte/ gris cu lapte + 1 felie de chec sau 1 mar copt cu scortisoara
  • 1 castron de ovaz cu lapte sau apa– puteti adauga dupa bunul plac fructe uscate (curmale, caise, smochine, stafide)
  • Un sandvis preparat din 2 felii de toast, 1 felie branza, 1 felie de tofu,ciuperci sau vanata, 2 frunze salata verde, cateva felii de rosii sau castraveti + 1 pahar de suc proaspat de fructe
  • Omleta speciala: 2 oua, cateva cubulete de branza / ceapa / 1 rosie / ciuperci – totul amestecat bine si pus pe foc intr-o tigaie cu 1 lingura de ulei de masline. Dupa omleta mancata cu 2 felii de paine integrala, se potriveste perfect 1 pahar de suc de portocale sau 1 mar.
  • 1 felie de paine toast unsa cu unt si miere, 1 ceasca de ceai verde, 1 banana

Cateva notite:

Painea (integrala,cu multe fibre si cat mai putin zahar in continut)

Branza (preferabil URDA de vaci cu un continut cat mai mic in grasime si lactoza)

Laptele (poate fi lapte vegetal, de migdale spre exemplu, neindulcit)

author: Mircea Dumitrescu

Comment
0

Leave a reply

%d bloggers like this: